Verzending & Bezorging

Wij verzending via twee manieren. Voor grote pakketten gebruiken wij een transportpartner en voor kleinere pakketten DPD. De kans bestaat dus dat jouw bestelling in deelleveringen plaatsvind omdat we het ene product met DPD versturen en de rest via onze transportpartner.

Hoe weet ik welke methode voor mijn bestelling wordt gebruikt?

Je kunt er vanuit gaan dat alle meubels met onze transportpartner worden bezorgd. Eigenlijk alleen de dekbedden en kussens versturen wij met DPD.

Hoe werkt de levering op afspraak?

Wanneer je bestelling bij ons binnen is, sturen wij direct een bericht naar onze transportpartner. Vervolgens sturen zij ons een bevestiging wanneer ze dit bericht hebben ontvangen. – Let wel dat dit bij bestellingen in het weekend vaak pas op maandag gebeurd. – Vervolgens zullen wij jou hiervan op de hoogte brengen d.m.v. een mailtje. Na deze mail zal de transportpartner binnen enkele dagen contact met je opnemen om een bezorgafspraak in te plannen.

Hoe werkt de bezorging door DPD?

Wanneer je een product hebt besteld wat wij met DPD verzenden ( dit staat aangegeven bij het product), dan zullen wij deze, mits op voorraad, dezelfde of volgende dag meegeven aan DPD. Je ontvangt van hun een Trace&Trace code en kunt zo je bestelling volgen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Na het bestellen van meubels heb je deze doorgaans binnen 1-2 week in huis. Bestel je een dekbed of kussen? Dan proberen wij deze binnen 1 week bij je af te leveren.

Deelleveringen niet altijd mogelijk

Het kan voorkomen dat je twee of meer producten besteld met verschillende levertijden. Mochten deze producten beide op afspraak geleverd worden(dus niet met dpd), verzenden wij deze bestellingen in 1 keer. Dit betekend dus dat je kunt uitgaan van de langste levertijd om je gehele bestelling te ontvangen. 

Niet op voorraad: Verwachtte levertijd geen garantie

Soms zijn producten niet op voorraad. We geven hierbij altijd wel een indicatie van de week waarin we verwachten dat deze weer leverbaar zijn. Dit is een gegeven wat wij van onze leverancier krijgen. Het kan door allerlei omstandigheden voorkomen dat deze indicatie wordt aangepast. Deze verwachte levertijd kun wij dus niet garanderen omdat wij hier geen invloed op hebben.

Controleer de verpakking en producten bij ontvangst

Het kan zijn dat pakketten beschadigen tijdens het transport. Mocht je beschadiging aan de dozen zien, maak hier dan foto’s van voordat je de pakketten openmaakt. Controleer vervolgens of de producten beschadigd zijn. Is dit het geval? Stuur ons dan een mail met de foto’s van de beschadiging. Dan lossen we het op.